20090104

DIOR HOMME INTENSE


Har länge varit inne på Comme des Garçons dofter. Har använt Comme des Garçons 2 ett tag, men den kom aldrig att kännas helt hundra. Försökte länge hitta en ny som passade, och uppskattades av kvinnan i mitt liv, men det slutade med att jag iställlet valde att önska mig Dior Homme Intense i julklapp, efter hennes ihållande påtryckningar. Hade använt den förr, eller rättare sagt den ursprungliga utgåvan, och den doftar ju oerhört gott. Så nu, efter att tomten lät min önskan slå in, är jag back in the game med Dior. Och Annie loves it, loves it, loves it. Så även jag själv.

Tycker dock fortfarande, och kommer nog alltid att göra det, att CDG:s dofter är väldigt fina och spännande. Men jag vet inte om jag kommer bära en själv igen. Får väl hålla till godo med ett doftljus, exempelvis Incense Series 3: Avignon.

No comments:

Post a Comment