20080928

SKOFÖRÄLSKELSE!


I somras såg jag Raf Simons låga snörskor för första gången, i en editorial i Squint, och blev alldeles till mig och tänkte: såna måste jag ha! Döm av min förvåning, när jag plötsligt en dag, på min obligatoriska lunchpromenad, stannade till inne på Sko Uno, och hittade ett par liknande, ja, till och med snyggare, skor från Underground England. Jag bestämde mig då för att ta dem istället. Semester och andra stora utgifter, som en smärre lägenhetsrenovering, gjorde dock att jag inte kunde köpa dem förrän den här veckan. Egentligen hade jag tittat ut en med en mer glansig läderfinish, men Skouno-personalen kunde olyckligtvis inte hitta makan. Trots det är jag väldigt nöjd med mina nya babies, som har fått nya, fina sidenband som snören.

Jag hann ha dem i knappt en dag innan Daniel på Modeman-bloggen tillägnade ett inlägg åt dem.

1 comment:

Anonymous said...

Personalen på sko uno har alltid och kommer alltid vara fruktansvärt värdelöst!kram/katja
http://ladymacbeth.blogg.se

Post a Comment