20090121

EASTPAK X DRKSHDW





Bilder från Highsnobiety

Det är inte längre bara Raf Simons som gör samarbeten med Eastpak; Rick Owens gör det också. I höst släpps en väsk-kollektion, som görs med hans underlinje, DRKSHDW.

Av bilderna att döma, känns det en smula militäriskt, och en av väskorna verkar vara möjlig att veckla ut till en jacka. Jag är inte så imponerad, men jag hoppas att det leder till mycket uppmärksamhet för Rick Owens - att han når ut till en större publik, utanför modevärlden.

3 comments:

Anonymous said...

vad finns det för fräcka grejer att göra i stockholm i helgen? (om du nu är därifrån) tänkte åka upp & vara lite cool.

B said...

Jag bor i stockholm, ja, men jag vet inte vad helgen har att bjuda på. Slutrea-shopping är ju möjligt, om inte annat.

Var bor du?

Anonymous said...

Vet int personligt vad jag tycker, gillar inte kanske att Rick går så "mainstream". Hade samma känsla med HM&CDG medan jag verkligen gillade RAF&EASTPAKs första kollaboration.

Post a Comment