20081126

MEN IN TIGHTS


Raf Simons AW0506


Maison Martin Margiela SS09

Det kanske är dags för ett par tights? Jag tycker att det är snyggt, men frågan är: vågar jag? Jag borde det, för steget från alla mina, de facto, "tightstighta" jeans är inte alls långt.

Egentligen är det nog bara ordet tights som är det stora hindret. Skulle jag bara säga att jag vill köpa ett par tighta byxor utan fickor, hade det inte varit lika jobbigt.
Så - här kommer det: jag vill köpa ett par tighta byxor utan fickor.

5 comments:

Anonymous said...

Vansinnestight tjejbralla i svart läder på topshop. Då har du dragit det till sin spets. Funderar på den själv.

B said...

Låter bra. Kostar?

Anonymous said...

låter nice. men var gör man av penis?

B said...

Man hugger av den!

(ray)mond said...

i just ordered some drop crotch tights :-x

Post a Comment