20080830

COME FALL!

Nu sitter jag och filar på min mentala inköpslista för hösten. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska försöka spara ihop till ett par höga kängor från Ann Demeulemeester eller inte. Hur som helst, nu börjar jag bli riktigt pepp på höst och kallare väder. Jag ser fram emot att vira in mig i min tjocka halsduk/filt/poncho och täcka ansiktet med min, kanske något för hotfulla, balaclava.

Den senaste tiden har jag försökt trotsa den fortfarande ganska varma väderleken genom att ta på mig lite mer kläder än nödvändigt. Då jag tillhör den del av befolkningen som blir varm väldigt lätt, så det har inte funkat särskilt bra. Men det har varit snyggt.

Det vankas utgång senare i afton. Sommaren-lider-mot-sitt-slut-avslutningsfest på F12. Det kan bli trevligt. Så fort Amir ringer och säger vart jag ska ta mig innan dess, så är jag out of here. Först måste jag bara spika outfit. Det lär säkert bli något alldeles för varmt.

Åh, hösten, kom till mig!

1 comment:

Anonymous said...

Hola Bryan:
Está muy padre tu blog, además saliste muy guapo. Saludos de tu tía Tere

Post a Comment